1.1. Předmět obchodních podmínek. Tyto obchodní podmínky upravují podmínky pro uzavírání smluv mezi námi jako prodejcem a vámi jako kupujícím prostřednictvím internetového obchodu. V obchodních podmínkách jsou také uvedeny povinné informace a pravidla týkající se ochrany a zpracování osobních údajů. Tyto podmínky vstupují v platnost dne 1. 6. 2020.
1.2. Definice pojmů. V těchto obchodních podmínkách jsou používány následující pojmy:
**1.2.1. My: **Označuje obchodníka, tedy Caloo Gabriela Czudek, Rudzica 457, 43-394 Rudzica, Polsko.
**1.2.2. Vy: **Tímto pojmem se rozumí kupující, který může být jedním z následujících subjektů:
1.2.2.1. Spotřebitel: Osoba, která nakupuje zboží pro osobní potřebu mimo své podnikání nebo povolání,
**1.2.2.2. Nepodnikatel: **Právnická osoba jednající mimo své podnikatelské aktivity,
**1.2.2.3. Podnikatel: **Osoba nebo právnický subjekt, který nakupuje v souvislosti se svými podnikatelskými činnostmi.
1.2.3. Internetový obchod: Náš online prodejní prostor, který se nachází na adrese https://caloo.cz/, kde si můžete prohlédnout a objednat naše produkty.
**1.2.4. E-mail: **Naše kontaktní e-mailová adresa, na kterou nám můžete zasílat dotazy či požadavky – info@caloo.cz.
**1.2.5. Smlouva: **Kupní smlouva uzavíraná mezi vámi a námi prostřednictvím internetového obchodu.
1.3. Vztah obchodních podmínek a smluv. Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí všech smluv. Pokud se ve smlouvě objeví odlišné ujednání, bude mít přednost před zněním obchodních podmínek.
**1.4. Vztah smluv a obchodních podmínek k právním předpisům. **Právní vztahy neupravené těmito podmínkami se řídí platnými právními předpisy České republiky, včetně občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) a zákona o ochraně spotřebitele (zákon č. 634/1992 Sb.), s ohledem na příslušné předpisy Evropské unie, jako jsou směrnice 2011/83/EU o právech spotřebitelů a směrnice 2000/31/ES o elektronickém obchodu. V případě rozporu mezi těmito obchodními podmínkami a právními předpisy mají přednost právní předpisy, pokud není dohodnuto jinak.
1.5. Oddělitelnost ustanovení. Pokud se některé z ustanovení obchodních podmínek stane neplatným nebo neúčinným, ostatní ustanovení zůstávají nadále platná a účinná.
1.6. Mezinárodní prvky. Právní vztahy s mezinárodním prvkem se řídí českým právem. V případě sporu jsou příslušné k rozhodování české soudy. Úmluva OSN o mezinárodní koupi zboží (Vídeňská úmluva) se neuplatní.
1.7. Řešení stížností. Stížnosti a spory mohou být řešeny následovně:
1.7.1. Prostřednictvím e-mailu zaslaného na naši adresu info@caloo.cz.
Objednávání zboží a uzavírání smluv
**2.1. Způsoby objednání zboží. **Zboží z našeho internetového obchodu lze objednat následujícími způsoby:
2.1.1. Prostřednictvím internetového obchodu,
2.1.2. Pomocí e-mailu.
**2.2. Postup při objednávání zboží online. **Objednání prostřednictvím našeho internetového obchodu probíhá tak, že si zvolíte produkty, jejich množství, kvalitu a variantu, poté je vložíte do košíku. Následně vyplníte všechny potřebné údaje, vyberete způsob dopravy a platby a objednávku odešlete kliknutím na tlačítko „Objednat“. Před odesláním objednávky máte možnost zkontrolovat a upravit zadané informace.
**2.3. Objednávka prostřednictvím e-mailu. **Pokud chcete zboží objednat e-mailem, zašlete nám zprávu na naši e-mailovou adresu. Tato zpráva by měla obsahovat:
2.3.1. Vybrané produkty včetně množství, kvality a varianty,
2.3.2. Zvolený způsob doručení a platby,
2.3.3. Vaše identifikační údaje, a to:
2.3.3.1. Jméno, příjmení, případně název společnosti,
2.3.3.2. Adresu bydliště nebo sídla firmy,
2.3.3.3. Dodací adresu,
2.3.3.4. Telefonní kontakt,
2.3.3.5. IČO, pokud nejste spotřebitelem,
2.3.3.6. DIČ, pokud jste plátcem DPH.
2.5. Potvrzení objednávky. Po obdržení vaší objednávky vám zašleme potvrzení na váš e-mail, kde bude uvedeno:
2.5.1. Potvrzení o uzavření smlouvy a její obsah,
2.5.2. Naše obchodní podmínky, které obsahují i povinné informace. Pokud bude objednávka neúplná či nesprávná, vyzveme vás k jejímu doplnění nebo vás informujeme o nemožnosti jejího uzavření.
**2.6. Jazyk smlouvy a její uchování. **Všechny smlouvy se uzavírají v českém jazyce. Uzavřené smlouvy uchováváme a máte k nim přístup prostřednictvím našeho internetového obchodu.
Uzavřené smlouvy a jejich obsah
3.1. Změny a zrušení smlouvy. Smlouvu, kterou jsme uzavřeli, nelze měnit nebo ukončit jednostranně. Jakékoli úpravy nebo zrušení jsou možné pouze na základě vzájemné dohody, případně podle platných právních předpisů či obchodních podmínek.
3.2. Obsah kupní smlouvy. Na základě kupní smlouvy máme povinnost dodat vám objednané zboží v dohodnutém množství, kvalitě a způsobu. Vy jste naopak povinni zboží převzít a uhradit celkovou cenu, která zahrnuje cenu za produkty, náklady na platbu, dopravu a případné další služby.
3.3. Ochrana duševního vlastnictví. Pokud dodané zboží podléhá právům duševního vlastnictví (například autorská díla, ochranné známky nebo patenty), smlouva vám nedává právo tato práva využívat. Zboží chráněné autorskými právy můžete využívat jen pro osobní potřebu (v případě fyzických osob) nebo pro interní účely (v případě právnických osob), není tedy povoleno je kopírovat, prodávat nebo jinak zpřístupňovat dalším osobám.
**3.4. Slevy a marketingové akce. **Slevy a jiné propagační akce nelze kombinovat, pokud není výslovně uvedeno jinak.
3.5. Dárky a bonusy. Pokud jste v rámci objednávky obdrželi dárek nebo bonus, jeho platnost je závislá na existenci hlavní smlouvy. Pokud bude hlavní smlouva zrušena, zaniká i darovací smlouva vztahující se na dárek nebo bonus.
3.6. Slevové kupony a dárkové poukazy. Slevové kupony nebo dárkové poukazy je možné uplatnit za podmínek uvedených v obchodních podmínkách nebo přímo na kuponu či poukazu.
4.1. Způsoby platby. Celkovou cenu za objednávku je možné zaplatit způsoby, které jsou uvedeny na příslušné stránce našeho internetového obchodu.
4.2. Doba splatnosti. Celkovou částku musíte uhradit buď před dodáním zboží, při jeho převzetí, nebo po dohodě později, podle zvoleného způsobu platby. Pokud je vyžadována platba předem, je nutné ji provést do 5 dnů od uzavření smlouvy. Platba se považuje za uhrazenou, jakmile je připsána na náš účet.
**4.3. Platba prostřednictvím úvěru. **Pokud se rozhodnete uhradit cenu prostřednictvím úvěru nebo jiného finančního produktu, bude tento postup upraven smlouvou a podmínkami poskytovatele finančních služeb.
5.1. Způsoby doručení. Dostupné způsoby doručení najdete na stránce s informacemi o dopravě v našem e-shopu.
**5.2. Země, do kterých doručujeme. **Zboží zasíláme pouze do následujících zemí:
5.2.1. Česká republika,
5.2.2. Slovensko.
**5.3. Převod vlastnictví. **Jako podnikatel se stáváte vlastníkem zboží okamžikem uzavření smlouvy. Jako spotřebitel nebo nepodnikatel se stáváte vlastníkem zboží až jeho převzetím, a to za předpokladu, že je zboží plně uhrazeno.
5.4. Dodací lhůta. Lhůta pro doručení zboží začíná běžet po uzavření smlouvy. Pokud je vyžadována platba předem, lhůta pro doručení začíná až po uhrazení celkové ceny. Zboží bude doručeno do sjednaného místa určení v této lhůtě.
**5.5. Převzetí zboží. Jste povinni zboží převzít na místě a v čase, které byly sjednány při objednávce. Pokud je zboží doručováno prostřednictvím přepravní služby, musíte jej převzít při dodání. Pokud zboží nepřevezmete, máme právo odstoupit od smlouvy a požadovat náhradu nákladů spojených s doručením a uskladněním. Pokud bude zboží opakovaně dodáváno kvůli nepřevzetí, bude třeba uhradit další náklady na doručení.
**
5.6. Škoda na zboží během přepravy k spotřebiteli nebo nepodnikateli. V případě, že jste spotřebitel nebo nepodnikatel, přechází odpovědnost za zboží na vás okamžikem jeho převzetí. Pokud zjistíte, že zboží bylo během přepravy poškozeno, informujte nás co nejdříve, ideálně prostřednictvím e-mailu.
5.7. Škoda na zboží během přepravy k podnikateli. Pokud jste podnikatel, odpovědnost za poškození zboží během přepravy přechází na vás okamžikem předání zboží přepravci. Pokud zboží poškodí přepravce, musíte tuto škodu uplatnit přímo u něj.
5.8. Balení zboží. Pokud není dohodnuto jinak, zboží balíme tak, aby bylo vhodně chráněno pro přepravu a uskladnění.
Právo na odstoupení od smlouvy
**6.1. Obecné podmínky odstoupení od smlouvy. **Jakmile odstoupíte od smlouvy, smlouva se zruší a obě strany jsou povinny vrátit vše, co si v rámci smlouvy poskytly. Toto odstoupení platí také pro darovací smlouvu spojenou s hlavní smlouvou. Právo odstoupit od smlouvy lze využít podle podmínek uvedených v obchodních podmínkách nebo podle příslušných zákonů.
**6.2. Omezení práva na odstoupení. **Odstoupit od smlouvy nelze za těchto okolností:
6.2.1. Pokud se jedná o zboží, které bylo vyrobeno nebo upraveno podle vašich specifických požadavků.
6.2.2. Pokud jde o zboží, které bylo otevřeno z hygienicky zapečetěného obalu a z tohoto důvodu jej nelze vrátit.
6.2.3. V případě zboží, které rychle podléhá zkáze nebo bylo po doručení nevratně smíseno s jiným zbožím.
6.2.4. Pokud byla služba zcela poskytnuta s vaším předchozím souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
6.2.5. A další případy, které jsou uvedeny v zákoně.
**6.3. Jak odstoupit od smlouvy. **Máte-li právo na odstoupení od smlouvy a chcete jej využít, musíte nám zaslat oznámení o odstoupení. Nejlépe prostřednictvím:
6.3.1. Vyplněním formuláře pro odstoupení od smlouvy, který lze zaslat na naši e-mailovou adresu.
6.4. Dodržení lhůty. Pokud jste spotřebitel, lhůta pro odstoupení bude považována za dodrženou, pokud nám oznámení o odstoupení odešlete v poslední den zákonné lhůty.
**6.5. Vrácení zboží po odstoupení. **Po odstoupení od smlouvy jste povinni vrátit zboží na vlastní náklady do 14 dnů od odeslání oznámení. Zboží by mělo být vráceno nepoškozené, neznečištěné, nepoužité a včetně všech součástí a dokumentace, pokud možno v původním obalu. Stejně tak musíte vrátit i dárky nebo bonusy, pokud byly součástí původní smlouvy.
6.6. Vrácení peněz po odstoupení. Po obdržení vašeho odstoupení vrátíme peníze do 14 dnů, ovšem ne dříve, než nám bude vráceno zboží nebo prokážete, že jste jej odeslali. Vrátíme vám cenu za zboží, avšak náklady na dopravu vrátíme pouze v částce odpovídající nejlevnějšímu způsobu doručení, pokud jste za dopravu platili. Pokud je vrácené zboží v horším stavu, než by odpovídalo běžnému vyzkoušení, vrácená částka může být snížena o odpovídající částku.
Reklamace vad zboží spotřebitelem a nepodnikatelem
**7.1. Rozsah této části. **Tyto podmínky reklamace se vztahují pouze na spotřebitele a nepodnikatele a upravují naši odpovědnost za vady zboží.
7.2. Naše odpovědnost za vady. Zaručujeme, že zboží při převzetí nebude mít žádné vady, a že během záruční doby bude splňovat všechny sjednané podmínky. Zejména zaručujeme, že:
7.2.1. Zboží má sjednané vlastnosti, a pokud ne, odpovídá popisu výrobce nebo našemu popisu.
7.2.2. Zboží je vhodné pro účel, ke kterému se obvykle používá nebo který byl uveden při prodeji.
7.2.3. Kvalita nebo provedení odpovídá vzorku nebo předloze, pokud byla taková kvalita nebo provedení ujednána.
7.2.4. Zboží má správnou míru, množství nebo hmotnost.
7.2.5. Zboží splňuje požadavky platných právních předpisů.
**7.3. Omezení odpovědnosti. **Nemáme odpovědnost za:
7.3.1. Vady zboží, za které jste obdrželi slevu.
7.3.2. Opotřebení zboží způsobené jeho běžným užíváním.
7.3.3. Vady, které odpovídají míře opotřebení použitého zboží v době jeho převzetí.
7.3.4. Vady zboží, které podléhá rychlé zkáze nebo je v povaze takového zboží.
7.3.5. Vady, o kterých jste věděli před převzetím zboží.
7.3.6. Vady způsobené vámi.
**8.1. Právní rámec. **Zpracovávání vašich osobních údajů se řídí nařízením Evropské unie č. 2016/679 o ochraně osobních údajů (GDPR).
8.2. Zpracování osobních údajů pro plnění smlouvy. Vaše osobní údaje zpracováváme za účelem plnění smluvních závazků a vyřizování objednávek. Zpracování údajů probíhá po nezbytnou dobu k vyřízení objednávek a reklamací. V určitých případech mohou být vaše údaje předány třetím stranám, například dodavatelům nebo provozovatelům platebních systémů.
**
8.3. Zasílání obchodních sdělení. **Vaše údaje můžeme využívat také pro zasílání obchodních sdělení, pokud jste proti tomu nevyjádřili nesouhlas.
8.4. Zpracování na základě oprávněného zájmu. Vaše osobní údaje můžeme zpracovávat pro ochranu našich právních nároků, vnitřní evidenci a kontrolu, a to po dobu promlčecí doby a jeden rok po jejím uplynutí.
**8.5. Zpracování na základě souhlasu. **Na základě vašeho souhlasu zpracováváme osobní údaje za účelem zasílání personalizovaných nabídek nebo jejich sdílení s dalšími subjekty.
**8.6. Doba uchování údajů. **Vaše osobní údaje uchováváme jen po nezbytnou dobu potřebnou pro splnění účelu zpracování. Jakmile tento účel pomine, osobní údaje budou bezpečně smazány.