Reklamace a vrácení zboží – Caloo
1. Právo na odstoupení od smlouvy
Pokud nejste s vaším nákupem spokojeni, máte právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od obdržení zboží. Toto právo se vztahuje pouze na spotřebitele (nikoli na podnikatele nakupující na IČO).
Aby bylo možné uplatnit právo na odstoupení od smlouvy, musí být zboží:
Nepoužité,
Neponičené,
V původním balení (pokud to charakter zboží umožňuje).
2. Postup pro odstoupení od smlouvy
Chcete-li odstoupit od smlouvy, postupujte následovně:
Kontaktujte nás e-mailem na adresu [email protected] nebo telefonicky na čísle +420 735 860 616 a informujte nás o svém rozhodnutí odstoupit od smlouvy.
Zboží zašlete zpět na naši adresu do 14 dnů od oznámení o odstoupení:
Adresa pro vrácení:
Caloo Gabriela Czudek
Rudzica 457
43-394 Rudzica, Polsko
Náklady na vrácení zboží hradí zákazník, pokud není dohodnuto jinak.
Zboží doporučujeme zasílat doporučeně, abyste měli doklad o odeslání.
3. Vrácení peněz
Jakmile obdržíme vrácené zboží a zkontrolujeme jeho stav, vrátíme vám peníze do 14 dnů od doručení odstoupení od smlouvy a zboží na naši adresu. Peníze budou vráceny stejným způsobem, jakým byla platba provedena, pokud se nedohodneme jinak.
Poznámka: Peníze nelze vrátit dříve, než obdržíme vrácené zboží nebo doklad o jeho odeslání.
4. Reklamace zboží
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, má vadu nebo není v souladu s kupní smlouvou, máte právo zboží reklamovat. Reklamaci můžete uplatnit v následujících případech:
Zboží je poškozené,
Zboží je neúplné,
Zboží neodpovídá popisu nebo specifikaci uvedené v objednávce.
5. Postup pro reklamaci
Chcete-li zboží reklamovat, postupujte podle těchto kroků:
Kontaktujte nás e-mailem na [email protected] nebo telefonicky na čísle +420 735 860 616 a popište vadu zboží. Přiložte také fotografie zboží a popis problému.
Po schválení reklamace nám zašlete zboží zpět na naši adresu:
Adresa pro vrácení:
Caloo Gabriela Czudek
Rudzica 457
43-394 Rudzica, Polsko
Náklady na dopravu v případě oprávněné reklamace hradíme my.
6. Řešení reklamace
Po obdržení reklamovaného zboží vás budeme informovat o dalším postupu. Reklamaci vyřešíme nejpozději do 30 dnů od obdržení zboží, pokud se nedohodneme na delší lhůtě.
V rámci reklamace vám nabízíme následující možnosti:
Opravu zboží,
Výměnu zboží za nové,
Vrácení peněz – v případě, že oprava ani výměna nejsou možné.
7. Výjimky z práva na odstoupení
Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na:
Zboží, které bylo vyrobeno na zakázku nebo upraveno podle vašich požadavků,
Zboží, které bylo po doručení nevratně smícháno s jiným zbožím,
Hygienické výrobky, které byly rozbaleny (např. vlasové doplňky), pokud nelze garantovat jejich hygienickou bezpečnost.
8. Kontakt pro vrácení a reklamace
V případě jakýchkoli dotazů nebo žádostí o odstoupení od smlouvy či reklamaci nás prosím kontaktujte na:
E-mail: [email protected]
Telefon: +420 735 860 616